ravens!

Nu är jag hemma igen, med en fot som gör skitont, en höft som är keffare then usual
och ett humör och en känsla som är på topp! Vad har jag alltså gjort?

Jo, jag har spelat fotbollsmatch, något jag inte gjort sen jag spelade i Unik i typ 5:an.
Sjuuukt länge sen och det märktes haha, jag gjorde inte så himla mycket nytta men
jag sprang och markerade, sprang lite till och markerade ännu mer, blev nertacklad,
haltade (dock har jag ont i andra foten nu, inte den som blev huggen) och jagade.

0-4 (tror vi hehe) blev det men det gjorde inte så himla mycket, var riktigt kul ändå!
We did good Ravens!! Nu ska jag fortsätta massera min fot och läsa bloggar, puss!

Inte ens när mina småsyskon såg ut såhär spelade jag fotbollsmatch, det var way längre bak i tiden
(ja, hämnd för att ni facerapeade mig (Linnéa, jag har blivit facerapead. Tre gånger))


Kommentarer
Anonym

HAHAHH fula.

2010-09-03, 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0