planer inför veckan

ÅÅÅHH nu måste jag tvätta håret. Otaggadtjej.com
Imorgon blire jobb vettni, börjar ett och slutar halv fem typ?
Efteråt blir det lek med Raaaazzhel. På onsdag är det träning
med Louise, afrodans, HUH! Kanske klämmer in fika om nån är på?
torsdag är det träning igen med Louise, medeljympa, och sedan
öl med Gabbi på Orvars. På fredag är det antingen dalarna, film-och-
sova-över-kväll eller utgång, får se vad som blir av, blir bra vilket som!
Om inte dalarna blir av är min helg oplanerad so far, känns skumt,
länge sen jag hade en helg att göra vad jag vill på. Men kanske
filmkväll på lördagen istället eller barnvakt på söndag. Anyhoeeee.
Min veckoplanering.
Har saker typ varje dag och det känns jäkligt bra.

Nuråååå? Dusch som sagt och sen typ läsa. Jag orkar inte skriva
normalt haha. OJgösjgopsjgps. Var tvungen. Hehe. POOOOOSS.

Jag och Mariett i en keramikaffär i Turkiet. Ville köpa typ allt. Massa fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0