lite omjustering på bloggen

JAHA. Hur tråkigt har inte jag på en skala? Jag har inte 10. Utan 20 000. Av 20. Sucks.

För ett tag sen la jag till nya och fixade om mina kategorier här på bloggen, glömde
säga och vet inte om ni sett själva, men har fört över lite inlägg rätt nu iallafall men
inte helt klart. Men. Om ni vill spana så kika in på dom nya kategorierna gott folk!
Vi haaaaaar *trumvirvel*

Anneli tipsar ;) :
här lägger jag in saker jag vill dela med mig av,
typ låtar jag gillar, en viss produkt, packlistor etc etc. Get the picture?

At the Nilsson's recidence: Eftersom min familj är så awesome får
den en egen kategori. Typ familjemiddagar, tjockisskämt, failure. Allt.

I'm wearing this: bilder på mina kläder, mina "outfits" för att vara bloggig.

Inköp: confessions from the store: allt jag inhandlat (minus typ godis and stuff)

Inspirations och cravings: allt som framkallar dräggel hos mig. Kläder, musik, killar. ENJOY.

La fiesta!!:
Kalas helt enkelt!!

Ljuva fotboll: Matcher jag sett, videoklipp, mina åsikter och ja, namnet säger väl egentligen allt?

When it's personal: Här hamnar de lite mer personliga inläggen.


Några frågor????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0