inte okej....

Hahahaha åh, min katt bajsade precis utanför kattlådan (inte lite heller)
och sen råkade hon få bajs på sin strut när hon försökte krafsa över.
Ropade på pappa som tog hand om det, snel hest!
Jag: Känns det som att ha småbarn igen?
Pappa: Vadå igen?


(alltså okej.. det känns som att ni inte ska fatta skämtet och jag vill inte förklara heller,
egentligen, för det är så himla fult, men nu gör jag det ändå haha!
Han menade alltså att jag och mina syskon fortfarande var småbarn och
omg jag kan inte ens skriva förklaringen utan att asgarva, ofta jag sitter och
förklarar ett inte ens så bra skämt???? Low moment in my life haha....)


Kommentarer
mr K

HAHA i got it the first time ;) Åh lilla Marrebarre, hur mår hon nu? <3

2010-09-20, 17:58:08
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0