i'm awesome.

Jag älskar hur jag kan roa mig själv (eh, that came out wrong..).
Vid tårtan alldeles nyss höll vi på med tjockis-skämt, as always:
Tomas: Man vet alltid när *** ska börja prata för då andas han högre.
Henrik: Man vet alltid när Majan kommer för då börjar marken skaka.
Jag: Man vet alltid när Majan ska prata för då börjar marken skaka pga dubbelhakorna.

Efter dessa två ljuvliga förolämpningar satt jag tyst och frustade av skratt ner i glassen
tills Majan sa nåt. Då började jag rycka, skaka och hoppa. Alla kollade konstigt på mig
men fortsatte prata. När Majan sa nåt igen började jag återigen rycka, skaka och hoppa
samtidigt som jag dör av skratt för mig själv. Hon inser då vad jag gör och när hon skulle
förklara hur tråkig jag var fortsatte jag rycka, skaka och hoppa pga vibrationerna från
hennes dubbelhakor så hon lyckades aldrig. I'm awesome. *Barney-röst*


Kommentarer
the awesome AND REAL BARNEY

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH jag skrattade inte alls sönder <3 stackars majsbajs, hälsa med en majskolv från mig vaa :))

2010-09-13, 20:44:20
URL: http://dancedarling.blogg.se/
mr K

HHHAHAHHAHAHAHAHA!! <3<3<3<3

2010-09-14, 08:13:21
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0