hoffmaestro&chraa (gaaaaaalet)

Nu är jag hemma och har en timme på mig till godo som jag kan sitta och chilla på :):)

Hoffmaestro&Chraa igår var så gaaaaleeeet!! Helt sjukt!! Det var 15 000 pers. 15 000
(ville skriva med stora bokstäver sen ba.. ehh.. det är siffror haha så tjock text får duga).
Och det märktes att det var så mycket folk, det var helt proppat. Vi stod nära
scenen först, 1½ timme innan det började men flyttade sedan oss bakåt för det var för
mycket drägg och på tok för mycket tryck. Ställde oss precis framför ljudbåset, i mitten av
allt, och var skitnöjda med våra platser, liksom här kommer det inte bli nåt tryck alls,
det var bara en rad bakom oss! Sen när det började dra ihop sig blir det världens tryck
framifrån, WTF???? Jag fick typ klaustrofobi haha, eller höll på att få panik, det var
så mycket folk, det var jätteont om luft och man blev mos, men det gick bra ändå,
jag lyckades hålla mig lugn *stolt as hell!* mycket tack vare Russel som lugnade:):)

Sjuk konsert iallafall!! Skitbra fastän jag inte såg ett piss! Så jävla mycket drag,
15 000 pers som hoppar i takt (och otakt..) och springer fram och tillbaka, GRYMT!

På grund av att rörelseförhindring nådde jag inte min kamera men filmade nästsista låten, lägger upp klippet snart, annars blev det bara en bild därifrån haha, lägger upp om jag hittar någon annanstans :D


Ehm ja, dålig bild haha, men alltid något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0