hihi

Jag fryyyyyyyser! Så sovdags perhaps! Har suttit och tittat
igenom bilder på fb och fnissat sönder för mig själv haha♥
Speciellt åt alla kommentarer från mina syskon, helt awesome.

Imorgon blir det en himla massa firandes! Först ut är
födelsedagslunch hos Fundells, Dan-Jakob fyllde år idag.
Efteråt blir det kanske Ikea med familjen *schpännande hihi*
Next up är firande nr 2 av Paula vilket innebär en hejdundrande
(lol) förfest hos henne med folk (nähä) och sedan utgång på Saluhallen!

Om jag är taggad? HELL YEAH!!!!


Kommentarer
vem är det? kan det vara .. är det verkligen .. THE LEGEND!!

"..vilket innebär en hejdundrande

(lol) förfest hos henne med folk (nähä) och sedan.."

HAHA! Like like.

Vet du förresten vilken tid ni ska vara här? höhö

Åh vet du, någon gång satt jag och lollo och kollade på massor av bilder med nilsson-kommentarer and believe me, vi dog av fniss hahahha. Älskart!

2010-09-25, 12:15:22
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0