heheh shuuu! bilder från helgen

Hello do you remember me? I am your long lost penpal.
Heheheheh. Jag har precis vaknat ur världens skönaste
powernap vilket resulterade i att det inte blev någon träning
för mig idag *låtsas som ingenting med att jag inte skrivit på ett tag*

Lördagskvällen med utgång började bra iallafall fast den slutade med kaos.
Och inte kaos in a familjen-fundells-good-kind-of-way utan bara allt annat
kaos, men det blev bra ändå, no detaljer tyvärr. Och hela gårdagen
återhämtade jag och Russel oss genom att titta på Uniks sista match,
se på Sagan om ringen (ofc), äta, sova, titta på Scrubs och diverse
tokviktiga saker. Sista säsongen är btw sämst på Scrubs, så ni vet.
Russel sov sen över en natt till, hur sjukt mysigt som helst *Grynet*

Här kommer lite bilder från helgen! 

Hemma hos Lovisa och Linnéa på födelsedagslunch! Vad vi gjorde där will come....


Min kamera användes inte så flitigt under kvällen men här är de bilder jag tog i väntan på snodda bilder!
Louise på toan (don't ask om ställningen..)

Louise och jag, fortfarande på toan

Still there....
(nej jag har aldrig varit seriösare på ett kort)

Louise, Sebastian och Sebastian på Saluhallen


Kommentarer
- My Life by Paula

hallå varför är jag aldrig med er på kort när vi är ute?? :'( snyft

2010-09-27, 20:20:30
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0