hehe

Förresten. Jag kan berätta för er att min sims var hur kinky och horny som helst,
jätteskumt! Valde kärleksambitionen, trodde liksom hon skulle vilja ha en pojkvän
men niet, hon ville bara ha myspys. Med allt och alla och överallt. Först ville hon ha
myspys med tre olika, sen med fem olika, sen med tio (där slutade jag lyda henne)
och så ville hon ha myspys i badkaret och inför andra simmar. Jaha liksom?

Blev lite problem när min lover till hembiträde kom hem när hon flörtade
med en annan kille. Fick värsta utskällningen. Två dagar i rad. Efter det
pratade jag bara med andra simmar när hon var i samma rum, så fort
hon gick ut började jag flörta. Hey, jag måste följa hennes needs liksom!

Och ja, jag är medveten om att jag har skrivit ett inlägg om the sims nu,
sa ju att jag inte hade något vettigt. Hmm, jag borde inte ha skrivit alls va..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0