grymma dagar på intåg!

Vet ni vad som händer imorgon??? Jag och Russel firar ett år tillsammans!!
Sick dudes! Vi ska äta ute på kvällen och sen på fredag har jag tagit ledigt
för då drar vi och kör en heldag i Stockholm, först shopping och handla present
till varann, sen runt halv 6 kommer Louise och Paula, kanske nån mer, och så
drar vi till Grönan och ser Hoffmaestro!!!!! Jag är sjukt taggad, äntligen får
jag chans att se dom igen och denna gång ska jag banne mig komma ihåg det!

Någon av mina bloggläsare som kanske ska dit och hälsar på mig? Haha lol,
driiiiver. Nej men serri, skitbra tips! Innan 18.00 kostar det 80 kronor,
efteråt blir det 150:- så om ni vill ha en skön avslutning på sommaren,
go and see it folks! Grymt bra liveband (har jag hört.. haha)

På lördag är det kulturnatten och för alla fjortis-uppsala-bor innebär
det att man super sig full och sitter i stadsparken/slottsbacken, men
min tid för det är över, istället tränger jag och mina homies oss på
Malins lagfest, blir pretty nice och sen kanske Saluhallen. Fjärde
utgångshelgen isåfall och jag är fortfarande peppad, I'm lovin' it.

Men.
Eventuellt dålig uppdatering de närmaste dagarna men bloggar
när jag kan, antingen från dator eller mobil så don't you worry små gurkor!

En till novell senare och jag säger godnatt :) :)


Kommentarer
Anonym

graaaaaaaatttis!! :D

2010-09-09, 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0