godmorgon

Min fot ville döda mig inatt, den gjorde jätteont och jag sov värsta oroligt,
drömde om en galen mamma som hatade mig och var helt psycho,
jag och hennes dotter försökte smyga ut ur huset utan att
hon skulle se för hon var skitarg, jätteläskigt :(:(

Good thing är iallafall att min fot är bättre idag,
nu kan jag gå lite bättre, fastän jag haltar som Quasi.
Jag och Louise skulle ju träna idag men tror inte det kommmer gå,
åhhh jag som var så sugen :( men får hoppas att den blir bättre
under dan och att jag kanske kan träna iallafall because I want to!


Typ såhär är jag idag. Och ja, ansiktet stämmer också för det har känts som om jag behöver nysa
hela morgonen, alltså går jag bara runt och väntar i stort sett, come on allready????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0