gårdagen och nu

 Igår var det som sagt skräckfilm på listan och vi betade av två stycken,
den första kommer jag inte ihåg vad den hette, men handlade om ett
ont hus haha. Den andra var The fourth kind. Den första var läskigare
men den andra var mer obehaglig, dom sa i början att det var äkta klipp
som dom visade varvat med inspelat och ja venne, om det var riktiga så
var det sjukt äckligt, men som sagt, ja venne... Annorlunda film iallafall!
Satt och höll för öronen och blundade halva tiden av filmerna haha.

Russel och jag tog sista nattbussen hem till mig, hatar att åka den när man
själv är nykter. Han åkte nyss hem och jag ska till Gottsunda strax för att
handla med Louise och sen åka med min brorsa på Russels sista match,
vi trotsar regnet! Efter det blir det hem till Louise för filmkväll och kanske
sova över, kommer bli sjukt mysigt! Uppar mer när jag kan, bye guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0