fullbokat

Imorgon är det studiedag för barnen vilket innebär att fritidset har öppet hela dagen.
Jag kommer jobba 9-15 om jag inte blir toksämre under natten, efter det ska jag
hem och fixa mig och sedan åka ner på stan med Dilan klockan 5 för att därefter
infinna mig hos Gabbi för födelsedagsfirande halv 7, woah! Får se om jag orkar
dra ut sen efteråt, beror helt på humöret och sicknessen my loves!

Gabbi och Dilan förra sommaren på picknick i stadsparken!

Resten av helgen känns ganska fullspäckad. På lördag kl 1 blir det stan med Louise
och Elsa och sedan träning halv 4 med Louise. Efteråt blir det lek med Russel!

söndag blir det teaparty hos Dilan kl 12 och sedan bowling vid 4-5, nihice!!

Eftersom jag börjar när jag börjar imorgon ska jag försöka sova,
men det är så himla svårt när man segat hela dan.. Aja, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0