bilder från i fredags, utgång!

Nej nu tar jag ork till mig och slänger upp bilderna från i fredags!

Vi började med ff (förfest höh) hemma hos Louise!



Vi failade med självutlösningsbilderna

Jag och Malin fick vår vilja igenom och matchen var på i bakgrunden medan vi spelade Förfestspelet

Gott?

Uppdrag: skriva ett fult ord på malins rumpa

Uppdrag: louise skulle hålla handen på paulas innerlår i en minut

Uppdrag: jag skulle rita en gubbe som sa ett fult ord på louises mage

Uppdrag: louise tog en svängom med malin

Uppdrag: jag skulle spanka paula

Louise och Malin på bussen

Jag och Paula på bussen

Kön till Värmlands. Lägg märke till killen där nere haha. Han tyckte svenska tjejer var sexigare än asiatiska tjejer, vilket hans kompis inte höll med om så vi gjorde lite pr för svenska tjejer. Sen sa elsa att kön skulle ta en timme så vi drog till bj!


On the floor!


Vissa bilder är från Louise fyi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0