beach babe?

Vet ni vad jag precis har gjort??? Jag har fört över 2000 från mitt sparkonto (aouch, det sved)
för att betala mitt gymkort som jag ska köpa idag när jag ska dit och träna, WOAAAH!!
BEACH 2011 HERE WE COME!!!!!! Typ. Ska köra ett jympapass med Louise 19.00
idag iallafall hihi! Är jättekissnödig så ska kissa och byta om, så ni vet var ni har
mig liksom folks! Efter träningen blir det lasagne och sen tårta för att fira H!

Jag nästa sommar
(hahahhahaha omg, I (and Russel) wish.....)


Kommentarer
mr K

HAHA! Alltså inte haha att det var ett skämt att du skulle se ut så. Utan haha, åt "i and russel" och åt din dokumentation av vad du skulle göra.



Du ser ju typ ut sådär redan!!!! På riktigt också. Men ok, its cool mate. <3 Och gulliga ni är som äter tårta!



Det var allt, <3

2010-09-06, 20:53:29
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0