bilder från helgen!

Nämen se på fasen! Louise är dukt1g hezt och slänger upp bilder från helgen
och jag är så otroligt supersnäll att jag snor dom. Men. Jag lägger inte upp
alla, hell no, det orkar jag inte, så tryck här för att se på alla!!!!!!!!!

Louise at herselfs place (:p)

Paula at ovannämndas place

- Kan du öppna den?
- Hell yeah!!

....aaand she couldn't...

- Hej! Vad har du på dig?

Inne på Värmlands!
Malin, Paula, Amanda, Kajsa, jag och Louise körde timer på toaletten.
Den tog tre kort och vi fick sitta i 90 grader i typ en minut. När alla
korten var tagna såg vi att vi kunde ha stått mer upp. CURSE YOU LOUIE!!

Bad bartendern om en god shot, fick vaniljvodka och zour apple. Om den var god? Nope.

♥♥


ooooch så lördagens bilder!

Ja, det var en korvfest, how did you know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0