tigerbalsam

Nu har jag precis smörjt in min nacke och min högra axel med tigerbalsam för första gången ever, spännande hihi!
Trodde det skulle svida eller nåt men icket, känns typ ingenting, bara lite varmare..

Grejen är den att jag inte vet hur man gör situps haha. Jag tror iallafall att det är därför jag har spänningar
bak i högra sidan av nacken i i stort sett varje kväll, jag anstränger nacken på tok för mycket och det blir
himla drygt. Hade det bara typ en gång i veckan förut men nu är det flera gånger i veckan and it sucks.
Någon som har några tips? Pretty please??


Edit:
okej... det börjar bli mer och mer varmt nu haha..


Kommentarer
drontish

HAHAHH vet du! i sjuan tog jag och en kompis det under ögonen!!! (phett dumma barn)fatta hur ögonen rann eller!? hahahhaha vi hade lektion två minuter senare, satt och bölade i hundra år

2010-10-12, 08:18:35
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0