så jävla onödigt och omoget



Alltså såna här människor får jag världens spunkryck på. Jag är så sjuuukt irriterad just nu,
say it to my face istället så ska jag slå sö... hehe jag menar äga ut dig genom att prove you wrong.

Vars fan är man cool någonstans genom att försöka trycka ner andra? Grejen är den att jag tar
inte åt mig, herregud jag vet att jag och mina kompisar inte är idioter för att vi sitter på en
restaurang, skämtar och skrattar
, utan jag blir bara så sjukt arg på att folk slösar tid på att
faktiskt skriva en kommentar bara för att försöka trycka ner andra människor.
Osäkra och patetiska är dom och skulle säkert inte våga öppna munnen om man mötte dom på stan,
ifall dom nu hade vågat sig ut bort datorn.... Inget logiskt tänkande heller som ni ser på svaret jag fick.
Fyfan.


Kommentarer
keela

haha eller?

MÄÄÄH, VILKEN BÖG!!!!:O

2010-10-21, 12:28:49
URL: http://keeela.blogg.se/
Anonym

hahahahhahahah mogen kille. snacka om sakna mening i sitt liv hihi

2010-10-21, 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0