panik när den är som bäst

Jag har inte så mycket vettigt att skriva just nu, sitter bara här och lyssnar på musico.
Vilket betyder musik, något som någon informerade mig om, trodde tydligen inte jag visste.
Ser jag ut som om jag är dålig på engelska? (hahahhaha jaa jag driiiver, vet att det inte är eng)

Jobbar 13-17 idag och sen ska Tomas och jag ta alla Star Coins på Super Mario Bros!

Jag:
Oh, bra Tomas, nu är du värsta bra ju, klarat dig länge!
Tomas: Ja, det är bara för att du dött.

Och under hela denna förra speltid sitter Majan där och garvar åt min och Tomas panik.
Eller okej. Min panik. Men wtf, om det kommer målsökande kanonkulor och blomeld
överallt när man står på en platta som sjunker längre och längre ner, klart man får panik!
Klart man hoppar omkring, ramlar ut, bubblar sig, blir befriad, hoppar omkring, ramlar ut och ja, ni fattar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0