nu jävlar!

Nej pumpkins, nu däckar jag snart. Tänker faktiskt peta dagboken ikväll också, paaaallaaarej.

Oh, vet ni hur duktig jag varit idag förresten??? Jag har bestämt mig för att bara äta onyttigt
(godis, ostbågar, chips, kakor, läsk osv.) två dagar i veckan (jag vet, men det är bra för
att vara mig och jag börjar så, sen trappar jag ner det till en gång i veckan!)
och idag
hade jag flera chanser att äta kakor men I did not! Och godiset jag och Russel hade
från igår (som vi hade kvar från i söndags, rekord, bra bara det!!) det gav jag till
en mycket tacksam familj. Duktigt va??? Säg ja.

GODNATTTTTTTT :)

alltså.. man märker verkligen när jag sitter vid min laptop, återanvänder gamla bilder as hell, har inga nya här hehe

Kommentarer
r

JA! haha :)

2010-10-05, 23:55:48
legendary, waaitfor it.. DARY 8D

jaaaa då.

2010-10-06, 09:31:03
URL: http://dancedarling.blogg.se/
mahidji

waaaaaaaaaaay to go!! :D :D :D :D :D jag är stolt!

2010-10-06, 10:01:46
The one and only

JAAAA!

2010-10-06, 10:57:08
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0