inflyttningsfest

Jag som satt och övervägde om jag orkade skriva eller inte, så sparkade jag i foten i stolen så det gjorde skitont.
Ville bara få det ur mig och det ledde till att jag skrev, bra va höhö?

Är hemma från inflyttningsfesten nu, hade ont i magen och mådde lite illa vilket jag gjort under hela dan så jag var inte superdupermegataggad direkt men det var nice ändå, sköna människor och guitar rock (ahahah vad heter det? När man kan köra trummor, bas, elgitarr och sjunga? Jag är sämst på det där, har bara spelat guitar rock (?) en enda gång, har ingen koll....). Tog såklart inga bilder heller, bara på mig själv innan jag åkte så den får ni, YEEY!


Och ja... så vare slut med det roliga! Nu ska jag sova, tänkte sätta på nån Håkan-skiva,
återupptäckte nämligen honom på bussen hem ikväll<3<3<3

Edit: Guitar hero!!!! Viiiissst??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0