goddag!

Alltså vad händer med världen och våra cyklar??? Min och Majans cykel
har ju fått punka och när vi cyklade hem från gymmet igår så fick en
trejde cykel punka halvvägs hem, blev tvungen att släpa den och it
wasn't easy kan jag säga, det tog emot som fan. Annars gick allt bra hehe.

Jag och Russel kikade på Kill Bill vol.1 på kvällen, han hade inte sett hela,
bara lite småsnuttar så jag introduced it to him och he liiiiiked it hihi, precis som jag!
Hej svengelska förresten!


Annars då? Jag är sjuuukt trött och ska åka iväg om en kvart och träna
(shit, tur att jag skrev det här inlägget, fick för mig att jag skulle cykla
kvart över men ska var där då heehhe).
Flex blire iallfall med Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0