go me!

Idag har jag varit duktig! Eller första halvan av dagen har jag roat mig (lol)
men sen har jag gjort nytta! Jag har bakat helt själv till mötet imorgon bitti
istället för att cykla iväg till OK fem minuter innan mötet imorgon bitti och köpa kakor,
jag har plockat iordning lite på diskbänken och i diskmaskinen när jag ändå höll
på i köket, jag har redan skrivit dagbok och tagit bort smink och allt som återstår
nu är att borsta tänderna och sen sova! Imorgon väntar jobb, träning och russel, WOHO!

Och ja, det är ganska så småsaker jag gjort ikväll haha, men det känns förjävla bra ändå höhö!
Pussnatt!

Edit: jag jobbar från 9 till typ 5 imorgon, träning klockan 6 och sen kommer Russel så jag uppar då när jag hinner men eftersom jag skrivit tokmycket idag kanske det inte gör så mycket hehe?


Edit 2: FUCK!! Jag skulle ju färga håret ikväll hahaha, glömde helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0