gjort en utmaning utan att någon utmana

Under min bakning blev jag tvungen att gå över och låna (flor)socker av grannarna.
Jag menar, är det inte sånt som bara händer i..... inte i film (om det inte är porrfilm
(vilket jag helt ärligt inte vet nåt om haha, men jag har hört!))
och inte i böcker heller..
Men är inte det sånt som bara är typ en utmaning i olika spel eller så? Liksom plinga
på hos grannen och be om socker.. Jaja! Jag gjorde det iallafall och jag hoppas mina
arbetskamrater uppskattar det imorgon när jag kommer med mockarutorna till dom
på vårt planeringsmöte! *vink att dom ska vara extra supertacksamma om dom läser hehe*


Edit: det är i Kalle Anka dom gör så också!!!


Kommentarer
russel

haha, hon ba har jag hört..

2010-10-03, 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0