gårkvällen!

Shuu! Jag och Russel har tillbringat dagen med att slöa på mitt rum,
äta godis och ostbågar (det är min onyttighetsdag idag, grattis till mig höhö!!)
och kikat på Kill Bill vol. 2. Quentin Tarantino är grymgrymgrymgrym.

Quentin Tarantino

Gårdagen var sjukt kul!! Jag och Russel gick som sagt på stan, han kom
hem en skjorta rikare och jag en bh rikare sen köpte vi godis innan vi
åkte hem till mig, bytte om och tog bussen ner på stan igen för att äta
på restaurang Basilico. Tror vi hade på tok för höga förväntningar, vi
hade längtat och dregglat som fan och det var godare i mitt huvud haha,
men det var gott i verkligheten också! Prova pizzorna där!!

Vi gick till Fyrishov sen där vi mötte upp Louise och Ludwig, köpte varsin
öl/cider och började bowla. Och jag sög hahaha. Körde klotet i rännan
typ hela tiden, skyller på att min hand ville vila efter att jag nu körde
bowling för tredje gången på en vecka. Låter som en bra ursäkt va?

Vi ville sätta oss och ta en öl sen men var fullt överallt så drog och
spelade biljard på Siviatorg istället, asnice ställe och billigt! Och vet ni?
Jag sög på det med hahah. Faktiskt mer på biljard. Men det var askul
ändå fastän jag var sämst haha. Tack you guys för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0