bilder från i fredags - firande av gabbi!

Här kommer lite bilder från i fredags ladies and gentlemen!

Birthdaygirl som var sjukt nöjd över att få handla på systemet!


Dilan och Kristin

Coolt soffhäng

Jag och Malin

Dilan, Kristin (starstruck) och jag

Dilan som alltid blir bra på bild, morrr


Kul att det var över 20 pers där och jag fick med typ 6 stycken på bild haha..
Sjukt trevligt vare iallafall!
Det blev sång och shot för födelsedagsbarnet, jag och thorsteinn var ascoola och snackade sagan om ringen,
harry potter och twilight ett flertal gånger under the partaj och så blev det det vanliga "vad gör du nu då?"
med alla som man inte pratat med på ett år och fyra år. Som sagt var jag inte sugen på att gå ut sen,
var tvungen att cykla in till stan isåfall och trots att jag skulle fått sällskap av thorsteinn och jonas orkade
jag inte, istället skiljdes jag och kristin från dom halvvägs och jag kom hem med illröda lår eftersom att jag
inte orkade dra på mina mjukisbyxor när jag skulle hem, frös inte då. Pappa och mamma tyckte jag var knäpp.
Och mamma frågade hur mycket jag hade fått i mig. Alldeles lagom gott folk, alldeles lagom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0