bekännelser på kvällen

Imorgon, 17.30, ska vi ha workshop på jobbet för att lära oss sånt som kan vara bra att veta.
Vi ska bland annat få lära oss att sy varsin kudde. Mitt jobb känns ganska så bra...!

Nu ska jag lägga mig och läsa Hp igen. Vill ni veta en inte alls-okej-grej?
Jag tror nästan jag har börjat få en crush på harry hahaha....
Absolut inte lika som edward-crushen, det här är lite annorlunda,
(omg, låter som att jag är kär på riktigt.... Det är jag inte. Nej, Russel)
utan han är bara cool, lite badass, alla gillar honom och då måste jag ju också göra det!

Haha fan, jag är sjuk, jag vet. Men I don't care, jag tänker ändå gå och läsa nu,
ska försöka hinna så långt som möjligt innan en orolig pojkvän ringer.

Godnatt! :)

2:an på gymnasiet, vi fixar brillor inför fotot till vår Harry Potter-förening


Kommentarer
marre

sv: jo tack det är bra, ska kila till bussen i kylan nu haha... mindre roligt :P



visst är den mysig?!?!?! åhhh, verkligen den perfekta!

2010-10-27, 07:58:15
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Josäfin :>

sv: Aw Tack :D

Tjejen som fotat den är 11 år ;)

2010-10-27, 11:23:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0