25 november

Lovisa som i Linnéa och Lovisa jobbade med mig idag, det var riktigt kul
och hon var en duktig hest! Jag var också duktig hest, jag vann över ett
av barnen på Othello (jag brukar faktiskt förlora med flit men var så länge
sen jag spelade det så nej. Denna gång fick jag vinna)
.

Lovisa!


Kl 7 ska jag träna med Louise och hennes mamma, jag får skjuts dit, underbart!
Sen kommer Kicki hem ikväll, denna vecka är hon på manager-kurs i stockholm
så hon har inte varit hemma varenda kväll men nu så! Och så blir det en liten mini-jul
på lördag med familjen eftersom hon åker till Dominikanska Republiken på söndag, mys!

Mini-jul förra året


Kommentarer
Anonym

va äre här för bild :o!

2010-11-28, 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0