vaknat på fel sida?

Sho! Snoozade i en timme imorse, är på sådär jobbigt humör att jag inte är pepp på någonting. Vill inte jobba men vill inte heller vara hemma så det blir ju lite krånligt. Ska jobba iallafall, ofc, tror det kommer bli mycket bättre när jag väl kommer dit. Och när jag tagit en dusch här hemma, just nu går jag bara runt och är bitter och känner mig ofräsch. Inte världens smartaste kanske?

 

Efter jobbet blir det lek med Russel, vad vi hittar på får vi se, men jag har varit sjukt sugen på att se Sagan om de två tornen sen jag såg Härskarringen hos Louise, you may call it Aragorn-abstinens. Får se om Russel vill det efter han har sett det här inlägget och anledningen till att jag är så sugen på att se filmen hehe.

Cool killle :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0