gårkvällen

11 timmars sömn senare och jag är nöjd! Mer än nöjd med tanke på att jag sov som en stock hela natten och inte drömde några groteska och läskiga saker. Good thing!

Igår däckade jag direkt när jag kom hem, så sjukt trött, och därför skrev jag inte om gårkvällen men den var riktigt mysig! Jag missade bussen, vi handlade på Maxi, vi brände korvar och Malin brände fingrar. Sedan åt vi chipsringar och ostbågar medan vi tittade på Champions League-finalen och jag lyckades endast välta ut vattenkannan. Stolt över mig!

Paula i väntan på bussen

Min kamera kände för att göra Paula till en läskig person

Malin: the master of grill!

Paula!

Mumma!

Mumma!

Lånade bild från Paula: Malins brända fingrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0