bilder från i lördags

Jag har lyckats hitta rätt sladd och överför nu bilderna från helgen, here we go!
Dock bara från i lördags, glömde ju som sagt kameran i fredags, CURSE.

Louise hade bakat tårta dagen till ära!

Fina Dilan!


Paula och Louise i solen halv sju en lördagskväll. Underbart. I solen liksom.


Louise blev sjungen för


Dilan och Keela


MUMMA!


Ehm ja... Suddig bild....


Det här var bästa bilden jag kunde åstadkomma under vår promenad. Jag lovar, jag provade alla blixtar! Vi såg iallafall massa grodor, larver och supersnabba spindlar överallt!


Lek med Joyston!


Snodde två bilder från Louise herself också.
Pic 1: Vår present till henne. Massa gott plus att vi bjuder henne på Gröna lund. LÄNGTAR!
Pic 2: Jag och Paula. Vi har nästan aldrig uppsatt men då lyckades vi båda tajma. Nice!


Kommentarer
- Paula

inte okej bild på mej! Ta bort eller klipp bort mej :o

2010-05-16, 23:24:29
URL: http://pa0u.blogg.se/
- Paula

hahah thank u! ^^

2010-05-16, 23:57:10
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0