underbart

I 3 ½ timme har jag legat ute på altanen och läst. Den första timmen varvades med att blundades vända ansiktet mot solen och bara njuta, men resterande timmar blev det bara läsning. Och det har varit hur underbart som helst!! Läser min första bok av Håkan Nesser och han är g-r-y-m! Han skriver på ett sätt som lätt kan bli flummigt, men ändå lyckas han få det klockrent varje gång. Inte den typen av böcker jag brukar läsa men jag älskar det. Att uppleva nånting nytt samtidigt som man blir röd på kinderna av solen. Underbart.
Vill använda mig av ett citat från boken "det blir aldrig bättre än såhär" men det låter för deppigt samtidigt som det är fint. Det blir bättre än såhär, men det här är bra. Riktigt bra.

Här har jag spenderat min dag. Dock utan snöhögen. Älskar att snön är borta for now!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0