that's just vider

Oh, gotta go! Mina mjukisbyxor STINKER. Tror dom legat mosade nånstans way to länge. Måste iallafall byta om och äta nånting innan jag ska gå 20 i.

Och förresten. Igår. En katt hade spytt på min matta. BLÄÄÄ bara det. Men sen, precis innan jag skulle ta upp det med papper, påpekade Russel att det såg ut som rester. Och det gjorde verkligen det. Det hade formen av en liten mus. Öh, shit vad jag blev sugen på att ta upp det då? Körde hundbajspåse-style och fick upp det. Med hjälp av papper och plastpåse. One can never be safe enough.



VEM VARE? VEM VARE SOM SPYDDE????


Kommentarer
mr K

HAHAAHAA!! åhh they look so innocent...

2010-05-25, 19:47:03
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0