shuuuuuu

Ouch, jag har typ växtvärk. Känns det som iallafall. Eller så är det bara vanlig hederlig träningsvärk, faktiskt cyklat en timme idag, men det känns inte som det... Aja, vad det än är så går det nog över under natten och därför tänker jag sova nu
(därför och för att jag är sjuuuukt trött).

Drömde btw om The Ring-tjejen inatt (visst heter hon Samantha och inte Samara?) och massa andra läskiga skräckfilmsfilurer. Sjukt hur nånting kan fastna så bra på minnet, nånting från en film som man var dum nog och såg för typ 6 år sen (ANNELI, SLUTA GE DIG SJÄLV ÅLDERSKRIS GENOM ATT SKRIVA UT HUR MÅNGA ÅR SEN DET VAR!!!!!)
Nej. Inatt ska jag drömma braaa drömmar. Det har jag bestämt. Och därmed pasta!

Här hade jag först tänkt googla the ring-tjejen men för att inte skrämma upp mig
lägger jag istället upp en kärleksfull bild på mig! Much better!

Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

hahahaha åh hon heter ju samara inte samantha. Daaah! och shit vad läskigt att drömma om henne!

2010-05-26, 23:22:17
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0