shooooo

Godmorgon! Här sitter jag med spänningar i bakhuvudet,
någon som vet hur man stretchar för att bli av med det?

Russel åkte iväg för en timme sen och jag fick titta på mitt Project Runway ifred. Fick även titta på Sagan om ringen igår hihi, men vi orkade bara halva, sen blev vi så trötta. Kanske var för att vi spelat Wii hela kvällen innan typ? Det är verkligen beroende-framkallande....


Idag blir nog en väldigt chill dag på jobbet! Det kommer bara vara typ 8 barn fram till 4, då kommer typ tio stycken till och stannar i nån timme, dom kommer nämligen vara på Skansen fram tills dess, så det blir pretty nice! Synd bara att vädret är mulet och regnigt, då kan man inte vara ute och dom barnen som kommer vara mest på fritidset idag kommer nog inte vilja måla. Sacré bleu! Får helt enkelt försöka hitta på nåt annat, amagad.

Idag skulle jag vilja mysa ner mig med den här tröjan.
Varför köpte jag inte? Why? WHYY?
Lindex, 399 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0