schtek

Jag har legat ute i solen hela dagen, så skumt att igår gick jag runt i vinterjacka och idag låg jag i bikini. Men dessa bikini-dagar, då klagar jag icke! Det är så underbart skönt! Nu ska jag och min syster cykla och handla och sen laga mat till mamma. Bakad potatis och till efterrätt blir det konserverade päron i ugn med After Eight. Kan bli riktigt bra. Kan bli totalt failure, som det blev en gång för många år sen. När min storasyster står och kryddar maten med typ peppar och säger "Man kan aldrig ha för mycket, det har mamma lärt mig."

Den kvällen lärde vi oss att jo, man kan visst ha för mycket..



Det ser fint och gott ut, men skenet kan bedra...


Kommentarer
bitterfittan

låter härligt!



hur har din helg varit sötnos? (:

2010-05-30, 16:23:27
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0