my day

Honey, I'm home! Har suttit och stressat mamma och pappa som försökt bokat resa till Gotland, jag ville ju ha datorn liksom hehe, men har hunnit skriva dagbok och stretcha under tiden så skönt, då kan jag lägga mig direkt efter!

 

Det var massa mys hos Louise! Vi åt middag, dom hade lagat kycklingfilé, pommes och god sallad, sen gick vi på en promenad i typ 40-50 min innan vi åt efterrätt: Mango Sorbet, gott! Sen blev det kex, ostriskakor och lite smått och gott innan jag blev tvungen att åka hem, jobbar ju imorgon, curse! Det kommer vara två barn på fritidset imorgon. TVÅ BARN. Sjuuukt ovärt! Aja, blir säkert mysigt! Ska äta på Mc Donalds, ta med dom och bada och ta hem dom hit och typ titta på film så blir nog bra, men sjukt ovärt att gå upp 7 bara för två stycken....


Jag, Paula, Louise på Värmlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0