godmorgon

Jag har ont i magen som jag har nästan varenda morgon nuförtiden *less tjej* och jag har ingen inspiration alls så därför har jag inte skrivit någonting innan, bara visat vad jag sysselsatt mig med. Så ni ska slippa mitt gnäll. Och tro mig, det hade varit mycket värre om jag skrivit tidigare, nu har jag blivit på liiite bättre humör iallafall.

 

Så. Jag skulle ju som sagt dö idag. Och åka ner på stan (konstigt ställe att dö på?). Jag ska möta Paula, Louise och Malin och spana efter presenter till mina syskon sedan ska jag och Louise pallra oss iväg till Friskis och Svettis för att köra ett Basjympa-pass. Ska bli... intressant. Och förhoppningsvis hilarious! Om inte annat så kommer resten av alla där inne få ett gott skratt men det kan vi allt bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0