fotbollsmatch och minigolf

Åhhh, jag var sååå nära på att komma tvåa i minigolfen men jäkla Louise fick ett poäng mer än mig! Cuuuuurse! Skitkul var det iallafall trots att det gick väldigt upp och ner för mig. Fick två hole in ones iallafall! Och då hann vi bara spela på 9 banor, sen stängde det hehe. Cyklade hem igen, var faktiskt skönt att få trampa på fastän det var tokjobbigt,
sadeln satt så högt upp så jag nådde knappt ner till pedalerna, damn.

Lekte snygg innan jag drog, kände mig lite småbrun liksom

Jag och pappa cyklade till IP:n och tittade på Henriks match

Vi försökte identifera honom och jag tror det är den snaggade biffen ute i hörnet

Började starkt misstänka att en katt har legat på mina byxor..

Vid minigolfen! Paula tog ut sin aggression på Louise

Looodwig!

Ludwig hjälpte Louise att fokusera.
Tydligen hjälpte det sist, hon fick alltid iväg bollen när hans huvud var där

Den här banan gillade jag!!

Såg ett rådjur på vägen hem hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0