fail

Jag har precis cyklat hem från stan och trött är jag! Direkt efter jobbet (som gick massa bra, det hade inte alls gjot nånting att jag började senare, vad skönt!) slängde jag i mig lite tomatsoppa med tortelini och det är faktiskt riktigt gott! Alltid haft nånting emot tomatsoppa, men aldrig smakat det förrän igår typ, och det är ju massa gott!

Cyklade ner på stan och hann komma halvvägs med min skrikande cykel (nej, det räcker inte att säga gnälliga. Den skrek. Helt seriöst. Fastän jag hade hörlurar i med hög volym hörde jag ändå cykeln hur högt som helst) då jag mötte min syster och bytte cykel och halsduk med henne, hon skulle bara hemma. Det var ett halleluja-moment!! För cykeln var inte bara skrikig, däcket var snett också plus att det inte finns några växlar. Annars är den jätteskön (heheh får dåligt samvete mot cykeln, den är faktiskt bra!).

Mötte upp Russel, Paula, Malin och Louise vid ån och vi köpte glass innan Russel drog hem och vi andra gick runt i affärer. Köpte presenter till mina småsyskon som fyller år på lördag, 18, it's crazy! Letade stickad tröja och blommig klänning till Louise sen och jag förälskade mig i en byxdress. Lägger upp bild på den sen hihi.♥

 

Jag och Louise skulle ju träna... men ja..... Båda var så sjukt trötta och så fick vi reda på att man inte ska äta äpple innan träning, man får tydligen lättare håll då, och vi båda som hade med äpple för att just orka med träningen. Vi planerade in promenad på fredag och satte oss på Mc Donalds med varsin cheeseburgare istället. BRA DÄR!

Jag och Paula för två år sen (återigen. Ofta så länge sedan???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0