dude and mr duudles

Imorgon ska min syster spela fotboll. I en väldigt hal sal. Därför behövde hon nu köpa Coca Cola att ha under skorna så att hon inte skulle halka så jag följde med henne och Kajsa upp till OK där jag passade på att köpa ostbågar. Min räddning ikväll. Min komp1zz.


Han kallar mig Dude och jag kallar honom Mr. Duudles.


Vi körde ba!


Att posa är ett måste när man leker med en komp1zz


Don't touch...! :(


Vi har chillat vid datorn


Och nu ska vi se resten av Sagan om ringen!



(NEJ JAG HAR INGENTING BÄTTRE FÖR MIG ÄN ATT GÖRA ETT KOLLAGE OM OSTBÅGAR)

Kommentarer
ru

HAHAHAHHA :D

2010-05-25, 20:48:57
mr K

HAHAHAHA! love it!

2010-05-26, 21:43:17
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
Anonym

hahahahahaha

ååh vad jag saknar både dude och MR duudles!! give meee

2010-05-27, 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0