cuuurse..

Åh vad det krånglade förresten när jag skulle ta mig till Paula. Var ju tvungen att fylla på busskort åt mina syskon så traskade iväg till Norby och hade 10 min på mig tills bussen gick. Fyllde på min mobil och ställde mig i kö för att fylla på busskortet. Killen framför mig tog jättelång tid och när det väl var min tur var han i kassan borta i 5 min, jag ba ihhh... min buss ska gå nu... Så kom han tillbaka och sa att maskinen inte funkade, en tjej skulle komma och fixa och han frågade om jag hade bråttom, jag ba ja men att jag skulle komma tillbaka om jag missat bussen så går jag ut. Står och väntar i 10 min. Inser att jag faktiskt har missat bussen så det är bara att gå tillbaka in igen och ställa mig i den långa kön. När det är min tur igen frågar jag om maskinen funkar nu, han säger att han ska kolla och är borta typ 3 minuter. Ser på klockan, inser att min buss ska gå nununu. Vänder mig till tjejen bakom och ber henne säga åt honom att jag var tvungen att gå, precis då kommer han ut igen. Maskinen funkade inte nu heller så jag skyndar mig ut och precis då kommer bussen. TIIIIMING. Jag hann precis. SKÖÖÖNT. Hade inte orkat missa ännu en buss..

Fräsh tjej is (or was) irriterad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0