crybaby

Åh, jag drömde att alla mina syskon och jag rymde hemifrån, alla var för sig och jag grät mig genom hela drömmen. Tror inte att jag grät på riktigt, kändes inte som att jag hade gråtit när jag vaknade, men i drömmen gjorde jag det, uschusch. Sen när jag läste tidningen blev jag tvungen att skjuta ifrån mig värsta gråt-impulsen när jag läste en dödsmemoar (?).
Kände inte ens henne, ändå var jag nära på att gråta.
Nej, mina kära vänner, jag tror definitivt vi går oss en girlygirly-week till mötes..


Kommentarer
mr k

åh jag drömde att det kom en orkan till sverige o jag sprang hem för vi va tvugna å låsa in oss men tomas o henrik var fortfarande inte hemma :O men sen kom dom, minns dock inte hur drömmen slutade. :/ men det var nåt med att jag gifte mig med jakob också? i typ röd korsett och en batman-lapp för ögonen. hmm. just wanted to share. :)

2010-05-05, 15:53:11
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0