bilder från utgång

Louise har lagt upp bilder i sin blogg och jag snor dom. MOAHAHAHAH!!!


FREDAG:

Party-Alias spelades under förfesten


Paula och Keela var i samma lag


Louise, jag och Malin var i samma lag och Louise skulle hoppa på ett ben


Keela var tvungen att klappa sig själv på huvudet medan hon beskrev ord


Malin skulle vara deprimerad


Jag och Keela tog en kisspaus innan bussresan!


Malin, Paula, Keela och jag on the bus. Freeescha.


Hittade kompiizar på bussen!


They kept calling us awesomeness. Dunno why.


Thorsteinn (rätt-stavat?)


Inne i stan - paparazzibild


Paula och Malin


Louise



Piggelin-shots


Louise och jag


Modevisningen


Carlos!


Ehm... Ja.... Let's just leave it there..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0