á la fjortisfylla-style

Sitta och spy och gråta mitt i natten längs en vägkant ute på landet med en kille som bara vill ligga. Vill kunna säga att det är mer saker än bara "en kille som bara vill ligga" som är falskt, men tyvärr. Jag drog en fjortis igår. Till mitt försvar var det inte för att jag var för full, det var för att min mage inte tålde det sura vinet jag druckit under hela dagen. Inte hjälper det att jag inte ätit riktigt ordentligt heller men nu vet jag!
Surt vin under en hel dag - big nono.

Trots det blev valborg riktigt sjukt lyckat! Jag hade himla roligt och bilder och filmer kommer komma upp! Vi började som sagt med champagnefrukost inne i stan, precis vid åkanten så vi hade bra överblick till forsränningen. Tills alla ställde sig ivägen. Men det var chill, vi spanade på eehhroomphhooor istället. Sedan bar det av till Cupido och Mc Donalds för att köpa mat och gömma sig för eventuella fritidsbarn innan vi drog till Ekonomikumparken. Smockfullt, högljutt och allmänt toknice. Satt där hela dagen, folk gick och nya männsikor kom. Gick på långa kisspauser där man försökte hitta en gränd eller buske som var någorlunda folktom. Måste säga att källarnedgångar är min nya bästa vän. Runt 5 (?) drog vi hem till Paula och fick sällskap av lite gamla fyrismänniskor och en och annan guc:are. Grillning, Jag har aldrig och sedan bar det av till Storvreta där vi kom in på festen med solglasögon och luvor med Alla som inte dansar i bakgrunden. Hur coola som helst. Väl där var det snack, moonwalk-träning och drick-spel á la Skank (?). Fyrverkerier på en äng med fulla tonåringar och det slutade illa. Inte pga fyrverkerierna utan för mig. För då blev min huvudvärk som jag haft under hela dagen på tok för mycket och mitt illamående kom så jag och Russel vandrade därifrån, hoppade på bussen, hoppade av bussen, hoppade på bussen, väntade på nästa i en tok-kall stad med dräggiga ungdomar innan vi äntligen kom hem och däckade på en gång. Som sagt. Trots slutet var det nice ändå. Jäkligt nice!
Vi körde ba!

Pre-peek-pic.
Jag och Russel vid Fyrisskolan där jag hittade en plaststol. Heaven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0