31 maj

Ibland inser man hur sjukt bortskämd man är. Det är ingen vidare skön insikt, men en nödvändig sådan. Vad har jag för rätt att sitta här och klaga över absolut ingenting?

 Dom sa igår på Top model (nej, skratta inte, det var faktiskt bra) att en av tjejerna skapade orosmoln. Att hon förstörde för sig själv. Jag tror att jag är lite så. Jag funderar och analyserar på tok för mycket. Och när någonting litet händer, då tänker jag mig scenarion som gör det hela mycket värre, scenarion där jag får uppmärksamhet. I mitt huvud är jag en riktig attentionwhore. Jag måste sluta tänka så mycket, iallafall på helt onödiga grejer som bara gör saken värre. Det funkar liksom inte om jag ska fortsätta så.
Det håller inte. Fan...

 

Nu sitter jag här och klagar igen. Och analyserar mig själv. Just det jag inte skulle göra.


Kommentarer
bitterfittan

den var super tack. hade mys och festade lite (:



vad sysslar du med idag snygging?

2010-05-31, 14:02:59
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0