you're the reason that i'm closed

Ni vet dom där filmerna när man helt plöstligt ser en hjord av människor eller djur komma springandes mot en? Så var det för mig idag när jag skulle hämta barnen från skolan. Alla 10 stycken kom kutandes mot mig samtidigt som alla skrek "Anneli, får jag hålla med dig idag??!?" It was madness yao! Haha men lite smickrande också förstås,
att dom fortfarande vill hålla med mig!
Förövrigt har jag bowlat idag. Jag följde med fem av tjejerna från fritidset och blää vilken huvudvärk jag har nu. Faktiskt tagit ipren, första gången på lääänge. Bowlingen gick bra iallafall, eller jag kom typ 3:a hehe..... Men dom var bra, vad ska man göra liksom. Distrahera dom precis när dom ska skjuta? Fuska med siffrorna på nåt sätt? Njeee, skulle inte tro det... (om det är nån förälder eller arbetskamrat som läser det här så hoppas jag verkligen att ni förstår att jag bara skojar :o :o)

Jag är hungrig men det har kommit nån fönster-snubbe hit precis, får se när maten blir klar då. D'oh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0