i wanna turn the world upside-down

När Lovisa, Linnea, Majan och jag möts blir det alltid lika kaos. Dock började det oroväckande lugnt den här gången. Vi tog en promenad till Gottsunda där vi köpte ätbara saker inför bion och gick sedan hem lugnt och stilla (antagligen hördes vi över hela Valsätra men never mind that). När vi väl kommit hem står Linnea och säger "tar han på arslet och smeker honom på kinden" då pappa kommer ut från toan. Man märker som sagt när man har Fundellare hemma hos sig... Då, när vi kommit hem, inser vi att vi måste vara nere på stan inom 45 min och hämtat ut biljetterna och vi har inte ätit eller hackat morötter till Majan som skulle ha med sig det och dipp till bion, men vi hann, damer och herrar!

Alice i underlandet var bra. Så himla cool och speciell, såna filmer gillar jag! Dom mänskliga karaktärerna, speciellt tjejerna, hade fulsnyggt utseende så det blir astufft!

Efter bion var vi inte riktigt redo för att skiljas så vi åkte hem till dom och såg Melodifestivalen (som jag btw aldrig vill se igen. HUUUR kan pernilla wahlgren och jessica andersson gå vidare, två blondiner som ser likadana ut som inte kommer gå långt alls i eurovision, framför suicide (?) barbara och dom där toksöta gubbarna *dööör*). Under hela kvällen har jag ätit konstant känns det som, usch.
Russel får min undansparade semla när han kommer snart.

Detta hade jag på mig idag! Svarta strumpbyxor till det, vilket inte syns


Vi hittade en gräsplätt och var överlyckliga as you might see!

Jag och Linnea la lite gräs i våra jackfickor och gick och luktade på det. I still got it...
Såå... Gräs, någon?

Dom var inte riktigt nöjda med bilden jag publicerat på dom tidigare så skulle ta en ny.
Happy now girls hehe?
(Kolla deras hår!! Morr.......)

Linnea, Majan och Smulan
(HAHHAHAHAHHAHAHAH garvar för mig själv, ja. Sorry för det interna you guys....)

Hey sistah

Vänar på att Tomas ska hämta oss. KAAALLLLLT


Kommentarer
Anonym

smulan?!?! NOOO SISTAH NO I TELL YOU!

2010-03-08, 22:04:50
Lollo

Men hahahahahaaaa, hur ser vi ut egentligen, kolla mina händer???

2010-03-09, 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0