katt-och-råtta-lek

Nu har jag äntligen lyckats ladda upp videon
från helgen och kan berätta för er!
Så här var det:
Jag kommer upp helt fredligt ovetandes på lördagsmorgonen och ser all mat från kylskåpet stå på köksbordet och ser tre katter sittandes framför kylskåpet.
Great, dom har tagit in en mus som gömt sig bakom kylskåpet.. Igen.
Det blev samma gamla rutin som förut: jag ställde mig på en stol med kameran i högsta hugg, Majan i soffan och Tomas och pappa försökte också göra någon nytta genom att fånga musen för att släppa ut den.
Katten tror han ska få mus...

Jadå! Vad gör man inte?

Alltså nej... Vi brukar inte dammsuga bakom kylskåpet... Måste man det hehe?


Pappa drog ut kylskåpet medan Tomas stod på ena sidan och Gustaf (vår katt) på andra. Musen springer ut. Rätt in i Gustaf. Jag får panik och kutar till vardagsrummet, hahaha låter så himla fult när jag springer. Eller okej, jag låter fult hela videon, sucks to be me.
Typ 1.10 låter jag som en gammal tant haha.......


Kommentarer
Anonym

HAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA 01.17 "ojojoj!" HAHAHAHAHAH anele anele <3

2010-03-05, 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0