can't do this to me baby

Jag var tvungen att kuta till bussen. Inte så konstigt eftersom jag satt och skrev i bloggen 8 minuter innan bussen gick. Och då var jag inte ens redo att gå, inga ytterkläder eller nåt sånt. Jag brukar vanligtvis gå 10 minuter innan. Så där sprang jag. På isfläckar och i vattenpölar eftersom isen brast (nej, henrik och russel, den brast inte för att jag var tjock, det var den som var tunn....) och saktade ner när jag såg människor och bilar. Trots det åkte bussen förbi mig när jag var typ 30 meter från hållplatsen så that pretty much sucks.

Jag bestämde mig för att börja gå istället, liksom vänta in nästa buss som skulle gå om 20 minuter och jag hann gå hela vägen till Gabbi innan den åkte förbi mig, men det var en väldigt uppfriskande och skön promenad faktiskt!

Väl hos Gabbi försökte vi boka Barcelona men det var omöjligt att hitta ett datum som passade oss alla nu i sommar så istället ska vi försöka åka i september och då bokar vi när det närmar sig och vi vet om vi kan. That sucks men det positiva är att vi kommer vara där när det är fotbolls-säsong och antagligen kolla på match, jag är tokglad för det!


Det syns inte men det var himla fint där jag gick!
Sverige kan vara så vackert ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0